Dokud je má mysl svobodná, jsem volná i já ...

Březen 2009


HIP HOP 0.2

31. března 2009 v 12:09 | lenja |  HIP HOP




aerobik 0.1

30. března 2009 v 22:25 | lenja |  AEROBIK



zvíšení návšťevnosti:))

30. března 2009 v 20:58 | lenja |  Co se nikam nevlezlo

TŘI PRO ŠŤESTÍ

NÁDHERNÉ NÁRAMKY

30. března 2009 v 20:47 | lenja |  Móda


brake dance

30. března 2009 v 17:41 | lenja |  BRAKE DANCE

cha cha

30. března 2009 v 17:33 | lenja |  LATINA

disco dance0.1

30. března 2009 v 17:23 | lenja |  DICSO DANCE

hip hop 0.1

30. března 2009 v 16:50 | lenja |  HIP HOP




moda od značky PRADA

30. března 2009 v 11:24 | lenja |  Móda




Prada Spring 2009 Ready-to-Wear
Prada Spring 2009 Ready-to-Wear
Prada Spring 2009 Ready-to-Wear
Prada Spring 2009 Ready-to-Wear
Prada Spring 2009 Ready-to-Wear

Prada Spring 2009 Ready-to-Wear

Prada

Od poloviny 90. Let se objevilo pouze pár status symbolů tak silných, jako Pradou vytepaný stříbrný trojúhelník. Síla značky Prada je taková, že dokáže přetvořit obyčejný černý nylonový batoh do toužebného doplňku. Ale vždycky to takové nebylo. Před příchodem Miuccii Prady a zejména před tím než se Uma Thurmanová prošla po červeném koberci pro přebírání cen filmové Akademie (Oskary) v nápadných levandulových, šifónových šatech, bylo Prada jen obchodnicí a pokračovatelkou rodinné tradice v prodeji koženého zboží ve stojatých módních vodách města Milán. Stačila kombinace chytrého řízení, šikovných návrhů a média postavila Pradu do přední linie návrhářského průmyslu.
Dědeček Miuccii Prady otevřel svůj první butik v Miláně roku 1913, kde prodával vysoce kvalitní kožené zboží a doplňky. Obchod byl vcelku stabilní, ale v 70. letech silní konkurenti jako Gucci a Hermes málem dostali Pradu na okraj bankrotu. V roce 1978 Miuccia Prada a její manžel, Patrizio Bortelli, neochotně převzali vedení skomírajícího obchodu. Patrizio si vzal za úkol řízení, zatím co Miuccia, která se chtěla vyhnout rodinné tradici tím, že vystudovala doktorát z politických věd, navrhovala kolekce. Nyní, po 2 desetiletích, jsou včele společnosti se základním jměním 800 mil. dolarů.(28 mld. Kč).
prada se do roku 1989 neodvážila vstoupit na pole denního a praktického oblečení. Její první kolekce byla zdánlivě v nemožném protikladu: minimalistická reinkarnace 70. let. Rozeznáváme zvony na kalhotách a rolnické blůzy, ale střiženy jsou ve stylu hippy "frou-frou” a zobrazeny jsou v neutrálních odstínech. Od té doby vedla Miuccia Prada řadu denního a praktického oblečení do vynalézavých teritorií. Kritici ocenili její kolekci pro jaro/léto ´98 pro své latexové výšivky, horizontální vzory korálků a květin. Zvlněné, nestálé lemy daly kolekci domácký pocit, mezitím co počítačově tvořené potisky udržovaly futuristický vzhled.
Prada si také udělala velké jméno v oblasti inovací. Miuccia Prada experimentovala s průsvitnými latexy a papírovými polyamidy, kombinovanými s plasty a satény a průmyslovými proužky filmů a úlomky zrcadel, které používala na svém oblečení.
Úspěch vlajkové řady Prada vedlo společnost v roce 1992 k zahájení výroby řady oblečení pro mladé nazývanou "Miu Miu". Jsou tu ovšem i další odnože jako "Granello" a "Prada Sport" a řada luxusního prádélka, která byla zahájena roku 1997.
Společnost dosáhla úplného výsluní neobvyklou cestou. Prada překvapila v létě roku 1998 kapitálový trh náhlým útokem na společnost Gucci group - nejprve nakoupila 5,05 % akcií společnosti a pak postupně zvyšovala svůj podíl až na 9,5 %


Prada Spring 2009 Ready-to-Wear
Prada Spring 2009 Ready-to-Wear
Prada Spring 2009 Ready-to-Wear
Prada Spring 2009 Ready-to-Wear
Prada Spring 2009 Ready-to-Wear
Prada Spring 2009 Ready-to-Wear
Prada Spring 2009 Ready-to-Wear