Dokud je má mysl svobodná, jsem volná i já ...

gucci-fakt luxus holky

8. dubna 2009 v 22:00 | lenja |  Móda
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear


Kolekce-jaro a léto 09,pár slov:Italská moda je opravdu dokonalá a jednoznačně nám určuje , co se toto léto bude nosit!! Tuniky,mužské saka ale v ženském sexy podání!!!! Barvy:modrá, bílá, tyrkysová, růžová.
Tyto modely hrají barvami a ukazují opravdovou ženskost,která se toto léto skutečně unosí..


Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear


Gucci - italská ikona módy a koženého zboží. Guccie Gucci (1881 - 1953) žil a tvořil ve světoznámém italském městě Florencii, kde roku 1921 otevřel svůj první butik s koženými zavazadly a doplňky. Dnes je nejznámější florentskou značkou obuvi, oděvů a módních doplňků a jeho móda se prodává ve více než 400 obchodech po celém světě.

Za 2. světové války byl velký nedostatek kůže, a tak přichází ke slovu konopí a len. V roce 1947 Cucci představuje kabelku s bambusovým držadlem, které se stává typickým symbolem značky Gucci.

V padesátých letech, po smrti Guccie Gucci, je rodinný podnik rozdělen mezi jeho čtyři syny. Z nich nejúspěšnější je Aldo Gucci, který vedl podnik po dalších 30 let. Ihned po smrti svého otce otvírá Gucci své další butiky a to v Londýně, Paříži a New Yorku. V 50. letech uvádí na trh další úspěšný výrobek rodinné firmy a to mokasíny. O deset let později zavádí nejen logo GG, ale i slavnou zeleno-červeno-zelenou tkaninu Gucci.

Roku 1982 se rodinný podnik mění na akciovou společnost, ale z důvodu dědických sporů je polovina společnosti prodána investiční korporaci z Bahrajnu. V roce 1995 rodinné rozepře vyvrcholí vraždou Mauricia Gucci, vnuka zakladatele firmy, za kterou stojí jeho vlastní manželka. V této těžké době pozvedá opět popularitu této značky mladý módní návrhář Tom Ford, který se v 90. letech stává kreativním ředitelem. Svými přitažlivými a provokativními modely a velkou reklamní kampaní zdesetinásobí obrat firmy. Za působení Toma Forda se Gucci stává kultovní značkou a synonymem naprostého luxusu.

V roce 2005 je Gucci opět na vrcholu své slávy a vysokých zisků. Polovina zisku společnosti tvoří kabelky a kožené zboží. Především v Asii jsou kabelky a tašky Gucci symbolem absolutního luxusu a každá žena šetří peníze, aby jednou mohla vlastnit pravou kabelku Gucci. Gucci je i vlastníkem jednoho z rekordů, které byly zapsány do Guinnesovy knihy rekordů a to díky džínám s názvem "Genius Jeans" které se staly nejdražšími na světě. Byly představeny v říjnu roku 1998 v Miláně a jejich cena byla tehdy 3 134 dolarů. Tyto džíny měly vzhled "potrhané džínoviny" a pokryté "africkými korálky". A ještě jedna zajímavost na závěr v roce 2003 byla značka Gucci třetí nejvíce zmiňovanou značkou 20 nejlepších singlů v hudební hitparádě Billboard. Dohromady se objevila ve 47 různých písní.


Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear
Gucci Spring 2009 Ready-to-Wear



LÉTO 08

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama